Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) tartalmazza azokat a feltételeket, amelyek a Bende Tibor Kft (a továbbiakban: „Szolgáltató”) mint szolgáltató által üzemeltetett hirleveles.hu weboldal (a továbbiakban: „Honlap”) ügyfél (a továbbiakban: „Ügyfél, Igénybevevő, Megrendelő, Megbízó” a továbbiakban: „Fél” vagy „Felek”) általi használatára vonatkoznak.
A Bende Tibor Kft szolgáltatásait jellegéből fakadóan kizárólag fogyasztónak nem minősülő jogi személyek részére nyújtja. Fenntartja magának a jogot, hogy a Fogyasztóként megkötött szerződéstől azonnal, indoklás nélkül elálljon.
A Szolgáltató tevékenysége
A Szolgáltató e-mail marketing kivitelezési, szövegírási, fiókkezelési, informatikai és tanácsadási szolgáltatást nyújt az ügyfeleinek, egyszeri díjas, jutalékos havi elszámolásos vagy általánydíjas szolgáltatási és fizetési formában. Az elérhető fizetési módozatokat az egyes termékeknél jelenítjük meg. (a továbbiakban: „Termék” vagy „Szolgáltatás”).
Elérhetőség és adatok
A Szolgáltató adatai:
Név / cégnév, képviselő: Bende Tibor Kft Bognár Emese Emília ügyvezető
Székhely: 1028 Budapest Szepesi u 7.
Adószám: 25749757-2-41
Cégjegyzékszám Fővárosi cégbíróság: 01-09-287082
Email és telefonos elérhetőség info@hirleveles.hu. +36202194679
A Honlap részére tárhelyet biztosító adatai:
Név / cégnév: Tarhely.eu Kft
Székhely: 1538 Budapest, Pf.: 510.
Telefon: +36 1 789 2 789
E-mail: support@tarhely.eu
A honalapon fizetési lehetőségek:
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.”
A Honlapon igénybe vehető szolgáltatások köre
A Honlap különféle menüpontjai, funkciói többféle szolgáltatást kínálnak az Ügyfélnek
Hírlevél csomagok menüpontban mindenkor elérhető termékek és fizetési feltételek mellett lehetőség van egyéni csomag igénylésre is.
Kapcsolat: a személyes adatok megadásával az Ügyfél lehetővé teszi, hogy kérdései és kérései a Szolgáltató-hoz eljussanak, és azokra választ, felvilágosítást adjon az Ügyfélnek a megadott elérhetőségein.;
Hírlevél: az Ügyfél a feliratkozással a személyes adatait és igényeit eljuttatja a Szolgáltatóhoz -hoz, aki a megadott elérhetőségeken értesíti az Ügyfelet az aktuális ajánlatokról, és az Ügyfél igényeinek kielégítési lehetőségeiről. Hírlevél csatornán értesíti Ügyfeleit a termékfejlesztésekről, bemutatókról és rendezvényekről is.;
Rendelés: az Ügyfél a rendelés leadásakor megadott személyes adataival lehetővé teszi a rendelés teljesítését (beleértve a számlázást is). A rendelés leadásakor / ezt követően kerül sor a fizetésre, majd a megvásárolt szolgáltatói termék, igénybe vételére, továbbá az egyedi igények kielégítésére.
A rendelés, szerződéskötés menete
A szolgáltatótól való megrendelés menetének lépési: a szükséges csomag kiválasztása, a számlázási adatok megadása, Jelen ASZF és az ADAVÉDELMI NYILATKOZAT elfogadása és a Megrendelem, Fizetés vagy Időpontot foglalok gombok megnyomásával válik véglegessé a megrendelés.
Az adatbeviteli adatok ellenőrzésére a megrendelés folyamatában van lehetőség, de ha mégis valamely számlázási adat módosítására van szükség, azt a szolgáltató info@hirleveles.hu címére eljuttatott elektronikus levélben kell kérvényezni.
Az Igénybevevő a szerződési nyilatkozatának megtételekor kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Megrendelése fizetési kötelezettséggel jár, és a megrendelést követően pénz visszatérítésre nem jogosult. Ettől eltérni külön megállapodás esetében lehetséges.
A Szolgáltató köteles a megrendelés megérkezését az Ügyfél felé elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolni, és a szükséges számviteli bizonylatokat megküldeni.
A megkötendő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Szolgáltató nem iktatja. A szerződés nyelve a magyar.
A teljesítés menete
Bármely szolgáltatási igénybevétele esetén szükséges a Megbízó aktív közreműködése, pl: időpontfoglalás esetén a foglalt időponton az elektronikus meetingen megjelenni, a szolgáltatás teljesítéséhez szükséges anyagokat haladéktalanul rendelkezésre bocsátani, hozzáférést biztosítani a szolgáltatás teljesítéséhez szükséges rendszerekhez. szakmai kérdésekben rövid úton, egy munkanapon belül választ adni. Ügyfél kifejezetten tudomásul veszi, hogy a fentiek elmaradása meghiúsítja a Szolgáltatás teljesítését, vagy elhúzódása automatikusan kitolja a vállalt határidőt.
A Termék vagy Szolgáltatás árára vonatkozó elírásokért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, azok téves feltüntetése esetén Szolgáltató nem köteles a szerződést teljesíteni. Ebben az esetben az Ügyfél által kifizetett teljes összeget haladéktalanul visszatéríti.
A Bende Tibor Kft szolgáltatásait jellegéből fakadóan kizárólag fogyasztónak nem minősülő jogi személyek részére nyújtja. Fenntartja magának a jogot, hogy a Fogyasztóként megkötött szerződéstől azonnal, indoklás nélkül elálljon.
Fizetés
- Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.”
- A fizetés elektronikusan kiállított számla ellenében is lehetséges a fizetési határidőn belüli utalással, vagy külön megállapodás esetén készpénzzel
Nyilatkozat
Az Igénybevevő a Szolgáltatást annak teljesítésének megkezdését megelőzően is felmondhatja, de tudomásul veszi, hogy a már megfizetett szolgáltatási díj 50%-a jár vissza, tekintettel a Szolgáltató részéről menet közben felmerült adminisztrációs terhekre és harmadik fél felé (Teljesítési segéd) fennálló fizetési kötelezettségekre.
Az Igénybevevő a Szolgáltatást annak teljesítésének megkezdését követően is felmondhatja. A termék megvásárlásával kikötött minimális szerződési idő lejártatát megelőzően történő felmondás esetében a Szolgáltató igényt tarthat a minimális szerződési idő alatt elvárt díjakra. Ettől eltérni a felek közös megállapodásával lehet.
Az Igénybevevő a Szolgáltatást annak minimális határidejét követően bármikor, 30 napos rendes felmondással is felmondhatja. Ekkor a felmondás napját követő harmincadik napig terheli fizetési kötelezettség, a Szolgáltatót pedig szolgáltatási kötelezettség.
A Szolgáltató a Honlapján is biztosíthatja az elállási- és felmondási jog gyakorlását. Ebben az esetben emailen 3 munkanapon belül visszaigazolja a Felmondás tényét, és megküldi az 5 pont szerinti elszámolást.
Termék visszaküldése
A termék jellegéből fakadóan nem visszaküldhető. A termék jellege megírt szöveg, átírt szöveg, szerkesztett szöveg, hírlevél küldő rendszerbe implementált szöveg, vagy ugyanilyen kép, videó, egyéb más, az Igénybevevőtől érkezett adat. A termék jellege lehet továbbá know how, rendszer, eljárás, ötlet.
A megfizetett terméket az Igénybevevő felhasználhatja.
Arányos díjfizetés
Az Igénybevevő által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani. Ha az Igénybevevő bizonyítja, hogy az ily módon megállapított teljes összeg túlzottan magas, az arányos összeget a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani.
Kivételek
Az Igénybevevő nem gyakorolhatja elállási- és felmondási jogát:
a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést az Igénybevevő kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és az Igénybevevő tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet az Igénybevevő utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen az Igénybevevő igényeire szabtak;
a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató az Igénybevevő kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási- és felmondási jogát.
Hibás teljesítés szabályai
Hibás teljesítésnek minősül, ha a Szolgáltató nem az Igénybevevő írásbeli kérésének megfelelően állította elő a tartalmat.
Ha a tartalom nem felel meg az törvényi és etikai normáknak, vagy a Megbízó által korábban elfogadott design-nak.
Ezekben az esetekben a Szolgáltatás Igénybevevő igényeinek megfelelővé alakítására törekednek a Felek.
Termékszavatosság
A termék akkor hibás, ha a tartalom nem felel meg az átadáskor érvényes törvényi és etikai normáknak.
Megbízott kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
a hiba a tudomány és a technika állása szerint a Teljesítés időpontjában nem volt felismerhető vagy
a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
Jótállás
Az Igénybevevő kijavítást kérhet, árleszállítást igényelhet, vagy elállhat a szerződéstől.
A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Panaszkezelés
Szóbeli (telefonos) panasz
A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha az Igénybevevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul írásos dokumentumot rögzíteni, és annak egy másolati példányát emailen, közölt szóbeli panasz esetén az Igénybevevőnek legkésőbb az érdemi válasszal (a beérkezését követően harminc napon belül a Szolgáltató köteles írásban érdemben megválaszolni és közölni) egyidejűleg megküldeni. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
Írásbeli panasz
Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles. A Szolgáltató a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles az Igénybevevőt írásban tájékoztatni arról, hogy (i) panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, továbbá (ii) az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét.
Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:
Budapesti Békéltető Testület
Székhely: Budapest
Illetékességi terület: Budapest
Elérhetőség:
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10.
Telefonszám: 06-1-488-2131
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Honlap: bekeltet.bkik.hu
Baranya Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: Pécs
Illetékességi terület: Baranya vármegye, Somogy vármegye, Tolna vármegye
Elérhetőség:
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
E-mail: info@baranyabekeltetes.hu
Honlap: baranyabekeltetes.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: Miskolc
Illetékességi terület: Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye, Heves vármegye, Nógrád vármegye
Elérhetőség:
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám: 06-46-501-090
E-mail: bekeltetes@bokik.hu
Honlap: bekeltetes.borsodmegye.hu
Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: Szeged
Illetékességi terület: Békés vármegye, Bács-Kiskun vármegye, Csongrád-Csanád vármegye
Elérhetőség:
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
E-mail: bekelteto.testulet@cskik.hu
Honlap: bekeltetes-csongrad.hu
Fejér Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: Székesfehérvár
Illetékességi terület: Fejér vármegye, Komárom-Esztergom vármegye, Veszprém vármegye
Elérhetőség:
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
E-mail: bekeltetes@fmkik.hu
Honlap: www.bekeltetesfejer.hu
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: Győr
Illetékességi terület: Győr-Moson-Sopron vármegye, Vas vármegye, Zala vármegye
Elérhetőség:
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Honlap: bekeltetesgyor.hu
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: Debrecen
Illetékességi terület: Jász-Nagykun-Szolnok vármegye, Hajdú-Bihar vármegye, Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
Elérhetőség:
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
E-mail: bekelteto@hbkik.hu
Honlap: hbmbekeltetes.hu
Pest Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: Budapest
Illetékességi terület: Pest Vármegye
Elérhetőség:
Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
Telefonszám: 06-1-792-7881
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap: panaszrendezes.hu
Az írásbeliség követelményének levél, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.
Vitarendezés
Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot érintő beadványokkal kapcsolatban a területileg illetékes járási hivatalok, mint elsőfokú fogyasztóvédelmi hatóság, rendelkeznek hatáskörrel:
Az Igénybevevő jogvita esetén jogosult bírósághoz fordulni. Az eljárásra Felek a Budapesti II. és III. Kerületi Bíróságot jelölik ki, mint eljáró bíróságot.
Budapesti II. és III. Kerületi Bíróság
2023.10.16. – 15:48
Elérhetőségeink
Cím
1036 Budapest, Lajos utca 48-66.
Levelezési cím
1300 Budapest Pf.: 22.
Központi telefonszám
+36 (1) 430-6500
E-mail
obuda@birosag.hu
Elnök
Dr. Kovács József
Elnökhelyettes
Dr. Szirtes Alexandra Anna
Ügyfélfogadási rend
Elnöki félfogadás
Minden páros hét hétfőjén az Elnöki Irodán történő előjegyzés alapján.
Elnöki iroda elérhetősége
Az Elnöki Iroda és a kezelőirodák telefonon a központi számon keresztül érhetők el.
Fax: +361-430-6595
E-mail: obuda@birosag.hu
Központi szám
Tel.: +361-430-6500
A bírák, titkárok, ügyintézők telefonos ügyfélfogadást nem tartanak, ügyfelek részére nem kapcsolhatóak.
Ügyfélfogadás az ÜGYFÉLCENTRUMBAN történik:
Hétfő: 08:15 – 11:00
Kedd: 08:15 – 11:00
Szerda: 08:15 – 15:30
Csütörtök: 08:15 – 11:00
Péntek: 08:15 – 11:00
Polgári kezelőiroda
Fax: +361-430-6590
Büntető kezelőiroda
Fax: +361-430-6570
Végrehajtási és Perenkívüli Kezelőiroda
Fax: +361-430-6517
Tanúgondozó
Telefonos ügyfélfogadási idő: H és SZ 09.00-tól 15-00-ig.
Tel.: +361-430-6548
E-mail: tanuinfo@obuda.birosag.hu
Ügyfélsegítő (eljárásjogi segítségnyújtás) :
Sz: 8:15 – 15:30
Szerzői jogok
A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet. A jogtulajdonos: Bende Tibor Kft.
Egyéb szabályok
A Szolgáltató nem felel a Szolgáltatás alábbi okokból bekövetkező hibájáért:
a Szolgáltatás igénybevételéhez az Ügyfél által felhasznált eszközök működési hibája, alkalmatlansága miatt;
a Szolgáltatás helytelen vagy nem rendeltetésszerű használata miatt;
a jogszabályi előírások Ügyfél általi megszegése miatt (ideértve a Szolgáltatást törvénybe ütköző módon vagy célokra való felhasználását, vagy bármilyen jogellenes magatartás tanúsítását);
a Szolgáltatás megszakadása vagy hibája más szolgáltató által nyújtott helyi hozzáférés vagy kapcsolódás megszakadásából ered.
A szolgáltató kifejezetten nem felel a szolgáltatás működéséhez szükséges harmadik fél vagy felek esetében felmerülő programhibákért, működési zavarokért, inkompatibilitásért vagy bármely hasonlóért. Ugyanakkor ezen esetekben készségesen rendelkezésre áll a hiba feltárásához szükséges mértékben, és külön díj ellenében az ügyfélszolgálatokkal való kapcsolattartásban, a hiba elhárításának a szándékával. A külön díj abban az esetben is megilleti, ha a hiba nem hárult el, de a szükséges bejelentések megtörténtek.
Az Ügyfél köteles jóhiszeműen eljárni, saját adatait a valóságnak megfelelően feltüntetni, a Honlapot annak célja szerint használni. A Honlap és a Szolgáltatás helytelen használatáért minden felelősség az Ügyfelet terheli.
A Szolgáltató szolgáltatási tevékenységére Reklámetikai kódexet alkalmazza.
Az ÁSZF-re irányadó jog
A Honlap használatakor az Ügyfél kifejezetten elfogadja a jelen ÁSZF-et, és az Adatkezelési Tájékoztatót. E két dokumentum megtalálható itt (visszamenőlegesen is): https://hirleveles.hu/aszf és https://hirleveles.hu/privacy-policy/.
A Szolgáltató bármikor jogosult a jelen ÁSZF-et módosítani, amely módosítás a Honlapon történő közzététellel válik hatályossá.
A jelen ÁSZF-re és a Felek között létrejött jogviszonyra a magyar jog szabályai az irányadók. Ha valamely rendelkezés jogszabályba ütközik, érvénytelen vagy végrehajthatatlan, az nem érinti a többi rendelkezés jogszerűségét, érvényességét és végrehajthatóságát.
Dátum: 2024 09.29.
Bende Tibor Kft.
Most, hogy ilyen jól eldumálgattunk, nézd meg, mit árulunk:
HÍRLEVELEZÉS
TANFOLYAM
MIT ÉR A SOK ESZKÖZ, HA NEM TUDOD MAXIMÁLISAN KIHASZNÁLNI?
HÍrlevelezz úgy, mint a profik!
Egyszemélyes,
Online,
rád és a tudásszintedhez szabott
HÍRlEVÉL oktatás,
amiben a neked fontos dolgokat TANULOD meg, MINT A PROFIK!
10 óra nettó 100 000 Ft.
Levelező rendszer setup
100 000 Ft egyszeri díj
- Beállítjuk a hírlevélküldő szoftveredet
- A domainedet a biztos kézbesítéshez
- A céges arculatod a levelezőben
- A méréseket
- Leteszteljük, és kiküldjük az első hírleveled
Feliratkozó gyűjtés – listaépítés
60 000 Ft egyszeri díj
- Online feliratkozás
- Külső szoftver akár
- Pop-up ablakok
- Offline feliratkoztatás
- Mert a feliratkozó lista VAGYON
- Nincs mindenkinek listája
- De sose késő elkezdeni
7 levélből álló Üdvözlő
sorozat
210 000 Ft egyszeri díj
- Vásárlói bizalom felépítése
- Szakértői státusz
- Termékek megismertetése
- Működés megismertetése
- És még egy csomó minden, ami a 7 levélbe belefér
- Ha többre jön ki, az sem baj
Elhagyott
kosár sorozat 3 levéllel (ha ügyes vagy 5)
90 000 Ft egyszeri díj
- A megkezdett kosarak 60% félbemarad
- Eddig PPC hirdetéssel nyúlhattál utánuk
- Ami sokba kerül
- Elhagyott kosár sorozattal viszont ingyen szólíthatod meg őket
- 3 levél, amivel a kosarak jórész megmenthető
Értékelések gyűjtése 5 levéllel
140 000 Ft egyszeri díj
- Gyors ütemben növekvő publikus értékelések
- Bizalom erősítése
- Kiderülnek a gyenge pontok
- Goooge keresést erősíti a sok értékelés
- Sok termékértékelés = nincs zsákbamacska = több vásárlás
Vásárló visszaszerzés
5 levél
120 000 Ft egyszeri díj
- Ha egyszer vásárolt, utána ingyen elérjük
- Vásárlói életút növelés
- Termék tesztelés és bevezetés
- Vásárlónkénti bevétel növelése
- Nincs további PPC költésed rájuk
- Kategóriánként érdemes
Havi 4 levél
bármiről
120 000 Ft havidíj
- Bármire felhasználhatod
- Építhetünk belőle sorozatokat
- Küldhetünk csak kampányleveleket
- Havi 1 meeting
- És megbeszéljük az adott hónapot
- Lassan, de biztosan meglátod, hogy milyen sok pénzt hoz.
Havi 8 levél bármiről
199 000* Ft havidíj
- Bármire felhasználhatod
- Építhetünk belőle sorozatokat
- Küldhetünk csak kampányleveleket
- Már gyorsabb haladás
- Pár hónap alatt komoly rendszer alakul ki
- Ideális pénztermelésre
- * jelentős kedvezmény
- melléklet
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: [*]
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: [*]
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: [*]
Az igénybevevő neve: [] Az igénybevevő címe: []
Az igénybevevő aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt: