Erről szól a minőségi, szakértő kontent, amit neked írtam a hírlevelezésről:
Ez egy rövid poszt lesz, inkább vitaindítónak szánom, és teljesen szubjektív.
Személyeskedő a tárgy – hiba
Igen, regisztráltam valahová, kedvezményért, vagy mert érdekelt, hogy szakmailag mit lehet kihozni egy adott témakörből. Alig, hogy túlestünk ezen, úgy viselkedsz, mintha ezer éves országos haverek lennénk. Ilyen tárgyakkal, hogy
Találtam neked valamit Tibor…
Épp ma gondolkodtam rólad (persze, 5 perce iratkoztam fel)
Ez meghatározó, paradigmaváltó, game és lifechanger email, a vesztedbe rohansz, ha nem nyitod meg azonnal.
Az ilyen, és ehhez hasonló tárgyaktól feláll a szőr a hátamon, és szerintem sok hírlevélolvasóén is.
Hülyének nézés level 5/10.
Betarthatatlan az ígéret – hiba
Ez a kedvencem. Megmutatom a legjobb…., Ismerd meg a legtesthezállóbb, a legfinomabb, a legkülönlegesebb… és ezek tetszőleges permutációi. Az velük a baj, hogy már 20 éve sem működtek, azóta pedig valamennyit csak fejlődött a reklámfogyasztás. Tudom, naív idióta vagyok, de aki ezt benyalja, az nem komplett. Még a kézzelfogható legolcsóbb sem működik, mert tuti, hogy idővel, szállítással, utánvét díjjal, anyámtyúkjával lesz olcsóbb.
Hülyének nézés level 6/10
Sablonlevél mindenkinek – hiba
Ettől is a falra mászom, amikor sem a termékhez, sem a cég stílusához, szóhasználatához, hangvételéhez nem illeszkedő, futár/kamionos/taxi szlenges stílusú levelek jönnek, néha 3-4 cégtől ugyan az. Szó szerint ugyan az, csak a beembeddelt termék más és az aláírás. Aki ezeket gyártja, vajon milyen számokat lát?
Hülyének nézés level 8/10, mert a megrendelőt is hülyének nézi
Passzív agresszív – hiba
Oké, semmi gond, hogy 2 nap alatt nem tudtál meghozni egy többszázezres döntést, pukkadj meg, pedig ingyen is kivittük volna neked! Lényegileg ilyen stílusú és hasonló tartalmú leveleket könnyen kaphatsz, ha random áruházban a kosárban hagysz néhány terméket. Én azt szoktam tanácsolni a megbízóimnak, hogy….
Hülyének nézés level 4/10
Műmillenáris – hiba
A millenáris generáció nyelvén íródott hírlevél öngól. Egyfelől egy igazi millenáris az első karakterből leveszi, hogy kamu, másfelől a többiek, akik nem a Carson Coma dalszövegeit fújják kívülről, nem értik meg. Ilyen erővel azt is írhatnád, hogy ez az akvárium rulez! Értelme? Semmi. Haszna? Semmi.
Hülyének nézés level 5/10
Magázódás
Nagyon kevés olyan téma van, amiben elviselem a magázódást, mondjuk az orvosi jellegűek, de inkább ott se. Se nem divatos, se nem udvariasabb egy normálisan megírt tegeződő formánál. Üdvözöljük Önt vs Szeretettel köszöntünk a… Nem kérdés, melyik a jobb. Nekem önkéntelenül a politikai témába fordult fb flamewarokat juttatja eszembe az oktondi magázódás.
Hülyének nézés level 7/10
Bikkfanyelv és szakszótúltengés – hiba
Ha olvasom a leveled, baromira nem az érdekel, hogy hány féle módon tudod elmondani idegen szóval, amivel foglalkozol, legyen az bármi. Régen volt egy remek szerkesztőm. Ő azt mondta, hogy ha anyám megérti, akkor jó a szöveg. Befogadó vagyok mindenféle tudománnyal és szubkultúrával szemben, de az öncélú okoskodás nem az én asztalom. Önmagában attól, hogy szakszavakkal operálsz nem válsz jobban hozzáértővé, cserébe lekezelsz és hülyének nézel. Kösz, de nem.
Hülyének nézés level 9/10
Többes szám első személy
Ez az igazi lúzertempó.
Sokkal élettelibb lesz a meccsnézés élményünk, ha nagyobb képernyős televízión fogyasztjuk az eseményt. Utálok a tévéről enni. Vidámabban és kipihentebben ébredünk, ettől a szuper hernyópárnától. Ébredjetek. Félretéve a viccet, ha ilyet látsz, az majdnem olyan rossz, mint a Comic Sans betűtípust használna az illető BÁRHOL a cégben. Valójában ez a tegeződés magázódás elkerülésére használódik (kerül használatra), de akkor is fúj. Mintha egy másfél éves gyerekhez beszélnének. Broáááááf.
Hülyének nézés level 10/10
Műveltetők a levélben
Kerül bevezetésre. Kerül megnyitásra. Kerül kisorsolásra. Ha ilyet látok, már nyomom is a leiratkozás gombot, mert mindennek van határa. Magyarul ezek úgy vannak, hogy .. vezetjük/tük be. Ekkor nyitottuk meg, fogjuk megnyitni, ad abszurdum a nyitás várható dátuma ez és ez. A kerül kisorsolásrát rád bízom.
Hülyének nézés level 8/10
Nincs stílusa
A mindenkinek tetszeni akarás a marketing csontlevese grízes tésztával. Megúszás. Nem tudsz mindenkinek tetszeni. A célközönségednek viszont kellene szimpatizálnia vagy legalábbis át kellene menni a termékről küldendő üzenetnek. Ezért a stílustalan, sótlan, jellegtelen szövegek által pont zéró eredmény fog hozásra kerülni.
Hülyének nézés level 3/10
One Reply to “8+2 dolog, amiért nem olvassák el a hírleveled”