Erről szól a minőségi, szakértő kontent, amit neked írtam a hírlevelezésről:
ÖSSZEKÖTÉS MEGOLDVA!
Kezdjük gyorsan az érdemleges infóval: 2023. január 23-óta elérhető az Unasban választható külső levélküldők között a Hírleveles.hu által fejlesztett API, aminek a segítségével az Unas áruház tulajdonosok teljes körűen használhatják a MailerLite integrált e-kereskedelmi funkcióit. Összekötés? Megoldva!
Lefordítom magyarra: sokkal jobb lesz a hírlevelezésed, mint eddig bármikor.
A MailerLite és az Unas összekötésének előnyeiről szól egy kis landing oldal: ezt itt érheted el.
Hogyan működik a MailerLite és az Unas összekötése?
Néhány roppant egyszerű lépésben.
- Regisztrálj egy MailerLite Advanced előfizetést ezen a linken.
- Egyeztess velem egy időpontot, ahol megbeszéljük, melyik szolgáltatás csomagra van szükséged a három közül.
- Ha semmit nem szeretnél csinálni, minden menjen magától, válaszd a komplett csomagot.
- Ha a levélfolyamataidat magad raknád össze, csak egy jól beállított rendszerre van szükséged, válaszd a beállás csomagot.
- Ha úgy érzed, magad mindent meg tudsz oldani, csak a kezdő lökésre van szükséged, válaszd a díjmentes összekötés csomagot.
- Innentől mi dolgozunk az igényeidnek megfelelő verzió beállításán.
- Kész.
Az egész folyamat mindössze néhány napot vesz igénybe.
Hogy milyen előnyökkel jár neked, ha összekötöd az Unas áruházad a MailerLite levelezővel?
Az egyik ügyfelem így foglalta össze:
Az Unas webáruházad mindent tud a vevőidről.
De ahhoz, hogy mindenki azt a hírlevelet kapja, ami számára a tökéletes, még van egy hiányzó láncszem.Ez az ilove.hirleveles.hu.
Innentől akár az év minden napján automatikusan kimehet minden vevőd számára a tökéletes, egyedi hírlevél. Nem untatjuk őket számukra felesleges ajánlatokkal. Ez azt jelenti, hogy kevesebbet költesz marketingre, miközben többet keresel hírlevéllel!
Eredmény: kevesebb leiratkozó, több vásárló. És még a te időd is megmarad.
Milyen e-kereskedelmi funkciók várnak az Unas és a MailerLite összekötése után?
A rendszer képes lesz az elhagyott kosarat (abandoned cart) ottfelejtő vásárlók után kajtatni.
Attól függően, hogy milyen terméket, milyen kategóriából vásárolt, előre meghatározott időben informálni új lehetőségekről.
Gondoskodik az utántöltésről pótlásról, újravásárlásról, teljesen automata módon.
Szóval, ha Unas áruházat használsz, mint rajtad kívül úgy 7000 cég, érdemes elgondolkodni, hogy elkezdd komolyra fordítani a hírlevelezést. Legközelebb elmesélem, hogy váltani sem bonyolult. Sőt! És kivesézzük az e-kereskedelmi lehetőségeket is.