Oké, tudom, hogy most ebben a pillanatban úgy gondolod, hogy bennem se bízol és az egész hírlevelezés egy hülyeség, mert úgyse nyitja meg senki. Te is utálod, és soha nem iratkozol fel sehova.
Akkor most kérlek, hogy nézd meg a lenti képet.
Ez egy MailerLite státuszriport, mégpedig egy jutalékos együttműködésem nyomán. Igen, ha meg tudunk állapodni, és úgy ítélem, hogy érdemes beletenni a cégedbe a munkámat, akkor erre is van lehetőség.
Vissza a képhez: ez itt három és fél millió forgalom egy hónapban. Ahhoz képest, hogy senki nem iratkozik fel, és senki sem nyitja meg, nem is rossz. Igaz?
Erre szoktam azt mondani, hogy a hírlevél nem hittel működik, hanem AB tesztekkel.
Egy dolgot egészen biztosan megígérhetek neked
Ha együtt dolgozunk, te magad fogod akarni, hogy találjunk ki egy újabb és újabb szegmensre időzített hírlevelet, mert még ilyen és ilyen ötleteid lettek.
Szóval mielőtt a saját félelmeid is bizonytalanságod miatt kizárod magad a kvázi ingyen vásárló szerzésből, inkább foglalj egy időpontot, hogy megnézzük, mit tehetek érted.
Főleg akkor keress, ha már próbáltad és nem ment. A hírlevél olyan, mint a csajozás/hapsizás. Nem jön be mindenkinél ugyanaz a duma, ugyanaz a ruha, ugyanaz a téma.
A közös munkánk eredménye számomra nem kérdéses. Jól megalkotott folyamatokkal, következetes építkezéssel elég hamar beelőzheted a konkurenciát.
Mi fog veled történni az ELSŐ konzultáción?
Egy sokat látott, tulajdonosi szemléletű, 20 éves cégvezetői gyakorlattal rendelkező fickóval fogsz beszélgetni, aki nem akar neked eladni. Helyette szeretné megérteni a cégedet, a motivációdat. És lehetőségeket fog kínálni a lehetséges továbblépésre a marketing és kifejezetten a hírlevél kapcsán.
- Közben lehet, hogy kicsit árnyalódik a fejedben a kép a hírlevelezésről
- Megtudsz dolgokat a félbemaradt vásárlásokról
- Az elektronikus kereskedelem elmúlt 25 évéről
- És azt remélem, hogy másképp fogsz gondolni a hírlevélre, mint eddig.
Eddigi tanácsadói munkám során lehet, hogy láttam már hasonló problémát, mint a tied. Nézzük meg!
Eddigi tanácsadói munkám során lehet, hogy láttam már hasonló problémát, mint a tied. Nézzük meg!
Mi NEM fog veled történni az ELSŐ konzultáción?
- Nem fogok eladni neked semmit. Főleg olyat nem, amire nincs szükséged.
- Nem szakbarbár vagyok, aki szerint minden problémára csak egy jó megoldás létezik.
- Nem foglak meggyőzni akarni, hogy csak az én gondolatom a helyes.
- Nem ajánlok olyan megoldásokat, amiket nem láttam működni, és nem vagyok biztos a hasznosságában.
- Ha elégedetlen vagy a beszélgetés végén, visszafizetem a pénzed.
- Ha elégedett vagy, és folytatjuk a munkát, az első konzultáció díját jóváírom az első számládból.