Miért éri meg hírlevelezni 2024-ben is?
Nagyon röviden: mert nem függsz senkitől. Azt kommunikálsz, amit szeretnél, akkor amikor kedved van.
Olcsóbb a PPC-nél
A hirdetési árak elrugaszkodtak a valóságtól. Az árrés elolvadt és egyre nagyobb részét költöd hirdetésre. Egyáltalán megéri így működni?
Gyorsabb a SEo-nál
A SEO egy igazán szuper dolog, ha sok időd van. 1-2 év a minimum táv, de van, aki évtizedes energiát tett bele. Nem vagy versenyképes.
Tiéd az adat
Akárhol is hirdetsz, az adat sosem lesz a tied. Kivéve, ha saját feliratkozókat gyűjtesz. Akkor a tiéd.
Kiszámítható költségek
Míg a hirdetési árak sok mindentől függnek, mint pl a felületek foglaltsága (karácsony, választás, black friday), az aktuális árfolyamok, addig a hírlevelezésbe fektetett energiát te határozod meg.
Csökkented a kockázatod
Van egy jó termékötleted? Rendelnéd a következő szállítmányt? Egyszerűen kiküldesz egy hírlevelet és validálod az igényt, a szükséges rendelési mennyiséget. Ha ügyes vagy, elővételben értékesítesz, és nem a tied a teljes kockázat.
Növeled a vásárlói életutat
Egy vásárlót megszerezni temérdek kiadás. Miért ne próbálnád meg a legtovább itt tartani, további költségek nélkül?
Miért ne próbálnál ki?
Foglalj hozzám időpontot, és végigbeszéljük a számodra optimális lehetőségeket. Kockázatmentes, mert:
az első számládból jóváírom a konzultáció díját, de akkor is visszafizetem, ha nem vagy elégedett azzal, amit kaptál.
Ismerd meg egy működő hírlevél rendszer legalapvetőbb összetevőit.
Egy olyan rendszer estében, ami mindet tartalmaz a következő részből, idén 500 ezer Ft költséggel számolhatsz.
És nincs más. Se apróbetű, se rejtett költség, semmi.
Levelező rendszer setup
Beállítjuk a hírlevélküldő szoftveredet
A domainedet a biztos kézbesítéshez
A céges arculatod a levelezőben
A méréseket
Leteszteljük, és kiküldjük az első hírleveled
Feliratkozó gyűjtés – listaépítés
Online feliratkozás
Külső szoftver akár
Pop-up ablakok
Offline feliratkoztatás
Üdvözlő sorozat
A Vásárlói bizalom felépítése
Szakértői státusz kialakítása
Termékek megismertetése
Működés megismertetése
Elhagyott kosár sorozat
A megkezdett kosarak 60% félbemarad
Eddig PPC hirdetéssel nyúlhattál utánuk
Ami sokba kerül
Elhagyott kosár sorozattal viszont ingyen szólíthatod meg őket
3 levél, amivel a kosarak jórésze megmenthető
Értékelések gyűjtése
Gyors ütemben növekvő publikus értékelések
Bizalom erősítése
Kiderülnek a gyenge pontok
Googole keresést erősíti a sok értékelés
Sok termékértékelés = nincs zsákbamacska = több vásárlás
Inkább magad csinálnád? Semmi gond! Segítünk!
HÍRLEVELEZÉS
TANFOLYAM
MIT ÉR A SOK ESZKÖZ, HA NEM TUDOD MAXIMÁLISAN KIHASZNÁLNI?
HÍrlevelezz úgy, mint a profik!
Egyszemélyes, Online, rád és a tudásszintedhez szabott HÍRlEVÉL oktatás, amiben a neked fontos dolgokat TANULhatOD meg.
Pont, MINT A PROFIK!
10 + 1.5 óra Összesn nettó 249 000 Ft.
Itt kibontva láthatod az alap összetevőket, meg még egy kicsit
1. Hírlevél rendszer összehangolás
A hírlevél küldő összehangolása szaktudást igénylő feladat
Azt biztosítja neked, hogy a hírlevél küldőd, a webshopod és az egyéb hasznos marketing rendszereid hézagmenetesen kapcsolódjanak egymáshoz.
Semmiképp ne állj neki magad, ha nem tudod, hol a gépeden a kacsacsőr, és hallottál még a CNAME rekordról.
Hogyan készül?
Kiválasztjuk a számodra optimális levelezőt.
Megnyitjuk a fiókodat, ha még nincs.
Összehangoljuk a webshopodat a hírlevelezővel.
Mit lehet, mit nem?
Igyekszünk téged a lehető legjobban kiszolgáló rendszert kiválasztani.
Elvégezzük a domain ellenőrzést és beállítást
Arculatra szabjuk a hírleveleződet, hogy a weboldal külalakját kövessék a leveleid.
Létrehozzuk a szükséges felhasználókat
GDPR kompatibilissé tesszük a rendszeredet.
Ugye, hogy nem is kérünk olyan sokat? És mennyivel többet adunk!
2. Feliratkozók nélkül semmi sincs
Ezen a csomagon múlik minden.
Ha nincs jól kitalálva, technikailag és üzletileg, akkor drasztikusan csökkenhet a hírlevelezés eredménye. Átgondolt tervezéssel – amire nekünk már kész válaszaink vannak, sokkal hatékonyabbá teheted ezt a csatornát.
Ebben a csomagban lehetőséget biztosítunk neked arra, hogy az online feliratkoztatás mellett offline, bolthelyi, kitelepülős és egyéb feliratkoztatási lehetőséget biztosítsunk neked.
Ezáltal amerre jársz, feliratkoztathatsz mindenkit, akivel csak kapcsolatba kerülsz.
Mert
A webáruházak felépítése nem feltétlenül támogatja a súlyának megfelelő módon a feliratkoztatást.
Kár volna kihagyni a ziccert, és a boltodba látogatókat elengedni anélkül, hogy a hírlevelezés adta előnyöket élvezhessék.
Éppen ezért nekünk kell felhívni erre a lehetőségre a feliratkozók figyelmét.
Konkrétan
Beállítjuk a webáruházad vagy a leveleződ feliratkozási lehetőségeit. Ha külső feliratkoztató szoftvert szeretnél, azt is beállítjuk. Én nagyon ajánlom! Készítünk neked bolthelyi feliratkozási lehetőséget, amit magad módosíthatsz, időről időre az igényeidnek megfelelően, vagy aprópénzért megcsináljuk neked.
3. Ha már feliratkozott, mutasd meg neki, miért jó veled kapcsolatba lépni. Az üdvözlő sorozat.
Mit kellene neki mondani?
Felépíteni a vásárlói bizalmat.
Szakértői státuszt kialakítani a látogató fejében.
Megismertetni őt a webáruház működésével.
Megismertetni vele a főbb kategóriákat, termékcsoportokat.
Úgy edukálni, hogy a teljesen laikusból egy értő hallgatóvá váljon, aki meg fogja tudni különböztetni a piacodon a gagyit az igazi értéktől.
Így már sokkal egyszerűbb lesz vásárlásra bírni.
Mert
Ezek ismeretében kár is volna kihagyni, hogy akár a boltba betérő látogatót, akár a weboldalad látogatóját elengedd anélkül, hogy igyekeznél virtuálisan körbevezetni.
Erre a hírlevelezést most kezdőknek bőven elég 7 levél, ha beválik, megyünk tovább!
Az sem baj, ha a régebbi feliratkozók is megkapják ezeket a leveleket, mert az ő fejükben is kialakíthatjuk a megfelelő gondolkodást.
Érdeklődés szerint
Az üdvözlő sorozat szegmentálása nem ördögtől való.
Ezt abban az esetben ajánlom, ha pl a webáruházad két különböző, jól elhatárolható vásárlói csoport felé kommunikál:
nők-férfiak
végfelhasználók-viszonteladók
új vagy használt terméket vásárlók.
menopauza vagy szülés előtti hölgyek.
Ők mind máshol állnak a tudatosság szintjein, ezért a megfelelő tartalommal elérhetjük a kívánt szakértői hatást.
4. Tudtad, hogy tíz megkezdett vásárlásból legalább 6-8 félbe marad? Kosárelhagyó sorozat.
Ez a legalapvetőbb sorozat
Már költöttél ppcre, megvásároltad a kattintást.
Építettél egy profi webáruházat, ahol sikerült konvertálni egy ügyfelet: a kosarába tette a terméket.
Már szinte törölnéd a homlokodról a verítéket, amikor huss, a felhasználó köddé válik.
Nyissz, megszakad a folyamat. Lehet, hogy bejött a főnök és az alt+tab ördöge lecsapott. Lehet hazajött az asszony/férj, aki hallani sem akar semmiféle impulzusvásárlásról. És még ezer oka lehet.
Mielőtt kétségbe esnél
Erre való a kosárelhagyó sorozat.
Azoknak az embereknek küldjük, akikről tudjuk az emailcímüket, azaz bejelentkezve, vagy regisztrált felhasználóként kezdte el a folyamatot, vagy annak valamelyik pontján belépett.
Küldj ezeknek a feliratkozóidnak 3-5 leveles kosár elhagyó sorozatot!
Oké, de mi legyen benne?
Érdemes volna emlékeztetni, hogy félbehagyta a vásárlást.
Próbálkozhatunk mindenféle marketing csűrés csavarással: kuponnal, ajándék termékkel, ingyen szállítással.
Arra is szuper, hogy megtudjuk, miért hagyta ott. Elég, ha pár esetről kiderül, az is nagyszerű indikációja lehet egy kis szöveges, arculati, termékkínálatban való módosításnak a jobb hatékonyságért.
Vétek lenne kihagyni nem?
5. Ha egy vásárlóval kapcsolatba kerültél, elképzelhető, hogy elégedett volt? El bizony. Elégedettség mérő sorozat.
Elégedettség
Lehet, hogy kedves volt az ügyfélszolgálat, amikor kérdezett.
Lehet, hogy gyors volt a szállítás.
Lehet, hogy elégedett volt a termékkel, a csomagolással, bármivel.
Ez alapján választ
Van egy dolog, ami verhetetlen ebben a kategóriában: ez pedig emberek által adott vélemény.
Te is ezt nézed meg először, hogy airbnb-t foglalsz, szállodát, a gyereknek fogorvost, magadnak kozmetikust vagy rendelsz valahonnan.
A te vásárlóid ugyanezt csinálják.
Melyik shopot fogják választani?
Majdnem kitaláltad!
Épülhetsz belőle
Azt az áruházat vagy szolgáltatót választja, ahol megtalálja a saját szempontjai szerint fontos véleményeket.
Az nem baj, ha ezek többsége pozitív. Sőt.
De ami igazán fontos az a negatív vélemények kezelése.
Itt tudod megmutatni, mennyire értesz a dolgodhoz mint szolgáltató vagy kereskedő.
Tedd fel magadnak a kérdést: hogyan növelheted a vásárlói bizalmat anélkül, hogy összevissza kelljen habogni, hablatyolni, mellébeszélni, vagy frázisokat puffogtatva kényelmetlenkedni?
Főleg, ha ezt megcsinálják helyetted a vásárlóid?
6. Ha már valaki egyszer vásárolt, szívesen fizetnél érte újra hirdetési költséget, vagy az volna kényelmes, ha további költés nélkül újra vásárolna?
Az újravásároltató sorozattal erre váltasz jegyet!
Új lehetőséget kapsz
a legmagasabb szintű spórolásra, hiszen minden esélyt megadsz magadnak, hogy azt a vásárlót, aki egyszer már vásárolt nálad, újra visszahozd anélkül, hogy PPC kiadásod lenne vele kapcsolatban
Okosan növelheted a vásárlói életutat, ezáltal az egy vásárló által megtermelt bevétel a sokszorosára nő, a hirdetési költségek emelkedése nélkül.
Ez azt jelenti, hogy ha ennek a megspórolt összegnek egy részét kedvezménybe vagy akcióba fordítod, máris nyerő mezőben vagy a konkurenciához képest.
Az új termékeid bevezetése így a leghatékonyabb.
A vásárlás utáni kommunikációval pedig végtelenre nyúlnak a lehetőségeid.
Lassan, megfontoltan haladva
A fenti felsorolásból bármilyen célú levelet írunk neked, hogy a hírlevelezéssel kapcsolatos félelmeid és előítéleteid elmúlhassanak.
Velük okosan növelheted a vásárlói életutat, ezáltal az egy vásárló által megtermelt bevétel a sokszorosára nő, a hirdetési költségek emelkedése nélkül.
Egy két hónap alatt hamar kialakul, hogy nálad merre van értelme fejleszteni.
Többen arra használják ezeket a csomagokat, hogy “részletekben” tudják elkészíttetni a végleges fiókot.
Még többen pedig arra, hogy a már meglévő alap csomagokat bővítsük, ameddig a szem ellát.
Eredmény?
Fellélegzik a cahsflow.
Nem leszel kiszámolva minden hó végén.
De azok nem is a célközönséged, különben nem iratkoznának le. Ne vedd sértésnek, ha megteszik, egyszerűen gondolj arra, hogy a természetes lemorzsolódás létező fogalom.
Nem fog így túl sok levél kimenni?
Nem. Nincs túl sok levél. Az egyik marketingtestvérem írja, hogy egy választási kampányban az utolsó 24 órában 50 levelet kaptak a szavazók.
Akkor a havi 4-8 az sok?
Dehogy sok.
7. Van úgy, hogy nincs kész stratégia a fejedben. Kipróbálnál ezt azt, hogy mi hogy működik. Ebben is partnerek vagyunk.
Erre valók a havi 4 és 8 leveles csomagjaink, amit úgy osztasz be, ahogy csak szeretnéd.
Sok mindenre jó
A havi 4 vagy 8 levélből álló csomagokat arra használjuk, amire te szeretnéd.
Bemutatkoznál? Tessék!
Kipróbálnád, milyen egy termék értékesítő levél? Próbáld ki!
Küldenél azoknak, akik elhagyták a kosarukat?
Azoknak, akik viszonteladók vagy más egyéb szegmensnek?
Felmelegítenéd a listádat?
Oké, de miről?
A fenti felsorolásból bármilyen célú levelet írunk neked, hogy a félelmeid és az előítéleteid elmúlhassanak.
Velük okosan növelheted a vásárlói életutat, ezáltal az egy vásárló által megtermelt bevétel a sokszorosára nő, a hirdetési költségek emelkedése nélkül.
Egy két hónap alatt hamar kialakul, hogy merre van értelme fejleszteni.
Soha nincs későn elkezdeni
Többen arra használják ezeket a csomagokat, hogy “részletekben” tudják elkészíttetni a végleges fiókot.
Mások pedig arra, hogy a már meglévő alap rendszerüket bővítsék ott, ahol az szükséges.
Foglalj egy időpontot és nézzük meg, neked hogy tudunk segíteni?
Miért ne próbálnál ki?
Foglalj hozzám időpontot, és végigbeszéljük a számodra optimális lehetőségeket. Kockázatmentes, mert:
az első számládból jóváírom a konzultáció díját, de akkor is visszafizetem, ha nem vagy elégedett azzal, amit kaptál.
HÍRLEVELEZÉS
TANFOLYAM
MIT ÉR A SOK ESZKÖZ, HA NEM TUDOD MAXIMÁLISAN KIHASZNÁLNI?
HÍrlevelezz úgy, mint a profik!
Egyszemélyes, Online, rád és a tudásszintedhez szabott HÍRlEVÉL oktatás, amiben a neked fontos dolgokat TANULhatOD meg.
Pont, MINT A PROFIK!
10 + 1.5 óra Összesn nettó 249 000 Ft.