ELSŐ hírlevél konzultáció – zéró kockázat, maximális lehetőség: ha nem vagy elégedett, visszafizetem a pénzedet

Oké, tudom, hogy most ebben a pillanatban úgy gondolod, hogy bennem se bízol és az egész hírlevelezés egy hülyeség, mert úgyse nyitja meg senki. Te is utálod, és soha nem iratkozol fel sehova.

Akkor most kérlek, nézd meg a lenti képet.

Ez itt három és fél millió forgalom HÍRLEVÉLBŐL egy hónapban. Ahhoz képest, hogy senki nem iratkozik fel, és senki sem nyitja meg, nem is rossz. Igaz? Ha figyelmesen megnézed, a forgalom jelentős részét az automatizmusok hozták. ezekhez nem piszkálunk kézzel.

Erre szoktam azt mondani, hogy a hírlevél nem hittel működik, hanem sok munkával, visszaméréssel, teszteléssel, és nagyon jó levelekkel, mit szívesen olvasnak a népek.

Először barátkozz meg ezzel a formmal, és ő átdob téged az időpont foglalóra. Derűs foglalást kívánok!

Egy dolgot egészen biztosan megígérhetek neked

Ha együtt dolgozunk, te magad fogod akarni, hogy találjunk ki egy újabb és újabb szegmensre időzített hírlevelet, mert még ilyen és ilyen ötleteid lettek.

Szóval mielőtt a saját félelmeid is bizonytalanságod miatt kizárod magad a kvázi ingyen vásárló szerzésből, inkább foglalj egy időpontot, hogy megnézzük, mit tehetek érted.

Főleg akkor keress, ha már próbáltad és nem ment. A hírlevél olyan, mint a csajozás/hapsizás. Nem jön be mindenkinél ugyanaz a duma, ugyanaz a ruha, ugyanaz a téma.

A közös munkánk eredménye számomra nem kérdéses. Jól megalkotott folyamatokkal, következetes építkezéssel elég hamar beelőzheted a konkurenciát.

Nálam egy óra konzultáció 20 000 Forintba kerül (nettó).

Ha nem vagy elégedett azzal, amit a konzultáció keretében kaptál, azonnal visszafizetem a pénzedet.

Ha együtt fogunk dolgozni, akkor pedig az első számládból automatikusan jóváírom.

Ezt hívja a köznyelv kockázatmentesnek.

Mi fog veled történni az ELSŐ konzultáción?

Egy sokat látott, tulajdonosi szemléletű, 20 éves cégvezetői gyakorlattal rendelkező fickóval fogsz beszélgetni, Aki szeretné megérteni a cégedet, a motivációdat, és főleg a lehetőségeidet.

Ha olyan a helyzet, a lehetséges továbblépésről is beszélünk a marketing és kifejezetten a hírlevél kapcsán.

  • Közben lehet, hogy kicsit árnyalódik a fejedben a kép a hírlevelezésről
  • Megtudsz dolgokat a félbemaradt vásárlásokról
  • Az elektronikus kereskedelem elmúlt 25 évéről
  • És azt remélem, hogy másképp fogsz gondolni a hírlevélre, mint eddig.

Hopp, itt ‘3.5 milliót hoztunk valakinek egy hónap alatt. Ha te is szeretnél ilyeneket nézegetni, foglalj időpontot.

Mi NEM fog veled történni az ELSŐ konzultáción?

  • Nem szakbarbár vagyok, aki szerint minden problémára csak egy jó megoldás létezik.
  • Nem foglak meggyőzni, hogy csak az én gondolatom a helyes.
  • Nem ajánlok olyan megoldásokat, amiket nem láttam működni, és nem vagyok biztos a hasznosságában.
  • Ha elégedetlen vagy a beszélgetés végén, visszafizetem a pénzed.
  • Ha elégedett vagy, és folytatjuk a munkát, az első konzultáció díját jóváírom az első számládból.

Adatkezelési tájékoztató

Aszf