Hírlevél kurzus – Ami után magadnak termeled a pénzt
Miért adod a hasznodat számolatlanul a multiknak?
Itt a lehetőség, hogy egy kis levegőhöz jusson a céged, és maradjon pénz fejleszteni, bővülni, új célcsoportokat elérni, vagy év végi bónuszra.

Garantálom neked, hogy
a kurzus végeztével az ott megszerzett tudásoddal az árának legalább az ötszörösét visszakeresed fél év alatt.*
20 ezer forint / hírlevél alvállalkozói díjjal számolva, plusz a megtakarított marketingköltséged és az extra bevételeid

Miért éri meg hírlevelezni 2024-ben is?
Nagyon röviden: mert nem függsz senkitől. Azt kommunikálsz, amit szeretnél, akkor amikor kedved van.

Olcsóbb a PPC-nél
A hirdetési árak elrugaszkodtak a valóságtól. Az árrés elolvadt és egyre nagyobb részét költöd hirdetésre. Egyáltalán megéri így működni?

Gyorsabb a SEo-nál
A SEO egy igazán szuper dolog, ha sok időd van. 1-2 év a minimum táv, de van, aki évtizedes energiát tett bele. Nem vagy versenyképes.

Tiéd az adat
Akárhol is hirdetsz, az adat sosem lesz a tied. Kivéve, ha saját feliratkozókat gyűjtesz. Akkor a tiéd.

Kiszámítható költségek

Míg a hirdetési árak sok mindentől függnek, mint pl a felületek foglaltsága (karácsony, választás, black friday), az aktuális árfolyamok, addig a hírlevelezésbe fektetett energiát te határozod meg.
Csökkented a kockázatod

Van egy jó termékötleted? Rendelnéd a következő szállítmányt? Egyszerűen kiküldesz egy hírlevelet és validálod az igényt, a szükséges rendelési mennyiséget. Ha ügyes vagy, elővételben értékesítesz, és nem a tied a teljes kockázat.
Növeled a vásárlói életutat

Egy vásárlót megszerezni temérdek kiadás. Miért ne próbálnád meg a legtovább itt tartani, további költségek nélkül?
Megtanulsz automatizmusokat készíteni, amik önműködő pénztermelő géppé változnak.
Megtanulod használni a meglévő adataidat, és pénzt csinálni belőle.
Ez a hírlevél kurzus, amibe épp most készülsz belevágni, nem egy videó-tanfolyam.
Nem is konzerv, amit éveken át módosítás nélkül árulnak.
Nem egy ppt, nem írott anyag, nem is könyv.
Ez a kurzus egy 1/1 es meeting-sorozat, ami csak neked szól, a te tudásszintedhez igazodik, a te céljaid megvalósítására szabva. Teljesen egyéni.
Folyamatosan az aktuális tudásomat adom át, személyesen vagy Google meeten. Ez egyedül neked szól, csak veled foglalkozom. Pár hét alatt óriási fejlődésen mész keresztül ha belevágsz a hírlevél tanfolyamba.


Nem egy csoportos, tárgyalótermes meeten leszel, ahol alig jut rád figyelem, és nem egy workshopon, ahol mindig a hangosabbakat hallgatják meg.
Az kurzus elejétől végéig megismertetlek a hírlevelezés alapvető gazdasági és technikai összefüggéseivel, magával a hírlevél rendszerrel és az automatizmusok használatával.
Kinek szól a hírlevél kurzus?
KKV cégvezetőknek, akik szeretnék kézbe venni a dolgaikat.
KKV marketingeseknek, akik szeretnék, hogy a munkahelyük jobban teljesítsen.
Egyéni vállalkozóknak, akik egyedül, vagy családi segítséggel viszik a vállalkozást.
A reményvesztett marketing-károsulaknak, akik már pórul jártak mindenféle csodamódszerrel, és ezúttal maguk próbálkoznának (Nincsenek csodamódszerek).
Útkeresőknek, most önállósuló marketingeseknek, szolgáltatást bővíteni kívánóknak, virtuális asszisztenseknek, külsősöknek, az e-kereskedelembe újonnan érkezőknek.
Ha már megpróbáltad kiszervezni, de nem sikerült valamiért.
Miről szól ez a pár hét, amíg tart hírlevél kurzusod?
A következőkben azt láthatod, hogy fogsz haladni a pozitív végkifejlet, azaz az önálló hírlevelezés felé. Házi feladat is lesz. No pain, no gain!

0. Díjmentes egyeztető meeting
Megbeszéljük, pontosan mire van szükséged. Senkinek nem adok el olyasmit, amivel nem megy semmire, ami nem neki való.

1. Gazdasági alapok és összefüggések
Az email marketinget összefüggéseiben érdemes megérteni, hogy lásd, később mit miért csinálunk.
Nem ott kezdődik, hogy írjunk hírlevelet.

2. Listák
Megbeszéljük a mostani listád állapotát, ha van. Azt is, mit csináltál a feliratkozóiddal eddig. Kitaláljuk, miként lesz ebből rendes lista. Megismerkedsz a listakezelés alapvető funkcióival. A házi feladatod ezzel lesz kapcsolatos. Ugyanitt végre elővesszük a levelező szoftvert.

3. Feliratkozók
Megbeszéljük, hogy miért fontos a feliratkozók gyűjtése és miképp csinálhatod meg magad. Ezt szintén kidolgozod a következő alkalomra.

4. Technikai háttér
Megbeszéljük a technikai dolgokat, ami egy fix lépésekből álló folyamat. Megismerkedsz a deliverabilityvel, azaz a kézbesíthetőség kimaxolásával. Ekkorra már sokkal többet fogsz tudni a hírlevelezésről, mint bárki a konkurenseid közül.

5. Hírlevelek
Megismerkedünk a hírlevél szerkezetével és a fontos alkotóelemeivel. Átbeszéljük a lehetséges témáidat, és legalább egy hírlevelet megírsz, mire legközelebb találkozunk.

A keretek
A saját tempódban haladhatsz, de a rövid alkalmak kezdetéig érdemes eljutnunk 5 hét alatt. Utána szellősebb lesz a hírlevél kurzusod lecsengése. Ha kérdésed van, közben bármikor hívhatsz, egy óra telefon benne van az árban.

6. Hírlevél küldés és automatizmusok
A következő alkalommal ezt a levelet megjavítjuk. Tüzetesen átnézzük, és felírod, miket érdemes módosítani benne. A következő alkalomra az átírt levelet beszerkeszted a levelezőbe. A meeting második felében elkezdünk az automatimusokon gondolkodni.

7. Automatizmusok kidolgozása
Aztán megismerkedünk a különböző levélfolyamatokkal. Különbséget teszünk a bevett eljárások között. A feladatod egy-két ilyen drótváz elkészítése otthon. A tartalmi részét kidolgozod otthon vázlatosan. Az üzleti részét pedig pontosan.

8. Statisztikák
Megnézzük, hogy teljesített az első leveled. Megismerkedünk a statisztikák értelmezésének alapjaival. Aztán a múltkor kidolgozott vázlatokat megtöltjük tartalommal, amiket a következő alkalomra elkészítesz. Szintén a levelezőben. Ezeket át is nézzük, hiszen elvileg közel közlés készek.

9. Folyamatok – lehetőségek
Átnézzük a komplexebb folyamatokat, megismerkedsz egy csomó lehetőséggel, amivel a megfelelő üzenetet tudod kiküldeni a megfelelő címzettnek. Ez már nagyszínpad. Előzenekar vagy még, de már a nagyszínpadon. A következő találkozóra készen épített rendszerekkel térsz vissza, és büszkén megmutatod.

10. Rövid, lezáró alkalmak
Egy rövid alkalommal, ha közben közben el-el készülsz egy részével, azt megnézem, és ha nincs benne javítanivaló, mehet is.
Egy rövid alkalommal elindítjuk a levelezésedet, és készen vagy.
Egy utolsó, rövid alkalommal, kicsit később megnézzük, hogyan teljesítenek.
Ha szükséges, belenyúlunk, ahol kell.

5-50 szeres vásárlói hajlandóság
Semmi más dolgod nincs, mint rendszeresen csinálni a hírlevelezést, mert mellékelt ábra is mutatja, hogy 5-50 szeresen nagyobb arányban vásárolnak a hírlevélből érkezők. (saját ügyfél tetszőleges hónapja, az mlsend és a newsletter sorok a hírlevelesek konverziós arányai, azaz 100 beérkező felhasználó 10 %-a konvertál)

Szórakoztató hírlevelek
A te hírleveled lesz az, amit örömmel olvasnak az emberek. Távol tartjuk a középszertől. Igyekszünk erre bevett módszereket találni.

Üzleti és pénzügyi szabadság
Olyan szabadságot kapsz a hírlevelezés által, amit még mindig nagyon kevesen értenek és használnak ki. A versenytársaid közül még kevesebben.

Magasabb haszon, mert kevesebb a kiadás
A hírlevél kurzus eredményeképp a már egyszer feliratkozott vásárlóidat vagy érdeklődőidet bármikor újra elérheted.
Ingyen.
Sem a Googlenek, sem a Metának nem kell fizetned azért, hogy beszélhess hozzájuk. Az ábrán egy új hírlevél fiók fél éves adatait látod. Márciustól októberig, szezonális termék.

Nagy levegő
Kiszabadítod a vállalkozásod a fullasztó mókuskerékből, és levegőhöz jutsz végre.

Üzleti és pénzügyi szabadság
A hírlevelezésre elköltött forintok minden korábbi hirdetésre költött pénznél jobban hasznosulnak. SOKKAL. Hogyan? Ezt fogod megtudni.
Hogyan lesz belőled saját magad hírlevelese?
Roppant egyszerű. Itt olvashatod a tényeket
1
Megrendeled a tanfolyamot
Ezen a meetingen megbeszéljük a heti egy (két) napod, felmérem, hogy kb. hol tartasz. Ez még nem a része a bulinak.
2
Heti 2×1 óra vagy 1×2 óra
Ennyit kell belefeccölnöd, meg otthon egy picit.
3
A végére meg fogod tudni csinálni.
Bizony. És egy csomó pénzt megspórolsz magadnak.
A hirdetés nem lesz olcsóbb
A vásárlóidnak hirtelen nem lesz több pénze
A beszerzési lehetőségeid se mennek le fél árra.
Az üzleti környezetre nincs közvetlen ráhatásod.
Akkor mi marad? Neked kell változtatnod.

Mennyit érne meg neked az a tudás, amivel ingyen szerezhetsz vásárlókat?
Mennyit érne meg neked az a tudás, amivel újra és újra, évekig megszólíthatod a vásárlóidat, hirdetési költségek nélkül?
Mennyit érne meg neked az, hogy drasztikusan csökkentjen a hirdetésre kiadott pénzed?
Mennyit érne meg neked az, hogy ne bonyolult táblázatok értelmezésével kelljen foglalkoznod az üzleted helyett?

Honnan veszem a bátorságot?
- Közgazdász – marketing diplomám van, értem a gazdasági összefüggéseket.
- 25 éve követem az e-kereskedelmet, ebből 15 évig benne dolgoztam – dolgozom, tehát ismerem a benne rejlő lehetőségeket és a buktatókat.
- Pontosan ismerem a KKV tulajdonosok igényeit, gondjait, kihívásait, mivel ügyfeleim közülük kerülnek ki. Tehát a te is.
- Éves szinten a megbízóimnak összesen több tízmilliós nagyságrendű bevételt hozok hírlevélből (nem írok 100-at, mert nem adtam össze, de közelít).
- 20 éve vezetek céget. Másokét és a sajátomat. Tehát tulajdonosi szemlélettel gondolkodom, költség/eredmény alapon.
- Több embert képeztem már ki a hírlevelezésre, mind ügyesek, pénzt termelnek saját maguknak. Ha valami nem megy, segítek.
- Több cégnél állítottam irányba ezt a csatornát, olyan tanácsokat kapsz tőlem, ami ebben segít téged.
- Bármikor visszajöhetsz konzultálni.
- Ha elakadsz, segítek.
- Minden hónapban egy órás Google meet kereted van 3 hónapig, ekkor kérdezhetsz, megoldhatjuk az aktuális problémáidat.
Bende Tibor
A Hírleveles.hu
alapítója
Cégeknek segítek kiaknázni az email marketing csatornát.
