Mire jó a hírlevél-folyamat?
Arra, hogy ne kézzel írj hírleveleket a különböző tudati szinteken lévő potenciális vagy visszatérő vásárlóidnak, hanem mindenki a neki megfelelő tartalmú, nyelvezetű hírlevelet kapja, ami közelebb viszi a vásárlási döntéséhez, vagy az újravásárláshoz.

Néhány alap hírlevél jó, ha van a háznál. Például kezdődő üzleti kapcsolat elején érdemes megismertetni a leendő vásárlót a portékával, és azzal, hogy miért jó neki, ha megveszi.
Ha már vásárolt, érdemes kiegészítő terméket ajánlani neki, vagy ha ismétlődő a vásárlás, az ismétlődés frekvenciájával emlékeztetni, hogy vásároljon újra. Ezt nem veszik tolakodásnak, inkább figyelmességnek.
Ha félbehagyta a vásárlást (10 kosárból 7-8 félbe marad!) megkérdezzük, foglaljuk-e neki a terméket, és megpróbáljuk rávenni, hogy fejezze be a vásárlást. Nem, nem azzal, hogy könyi-könyi, lécci-lécci.
Matek: ha a félbehagyott 8 kosárból 1-et sikerült megmenteni, az 50%-kal, ha 2-t, az 100%-kal növelheti a forgalmadat. Hoppá!