Erről szól a minőségi, szakértő kontent, amit neked írtam a hírlevelezésről:
Lépésről lépésre útmutató: e-mail lista építése offline, gyorsan, olcsón
Hogyan építsek e-mail listát? Ez az egyik leggyakoribb kérdés, amit hallok. Most válaszolok, mindenki okulására.
Mire való az e-mail lista?
A lista arra való, hogy hírlevelet küldjünk rá.
Kik kellene, hogy benne legyenek az e-mail listámban?
Azokat érdemes beletenni, akik a vállalkozásod szempontjából a célközönséged tagjai. Ha szépségszalonod van, a környékbeli érintettek és a már meglévő ügyfelek. Ha webáruházad van, a téma iránt érdeklődők és a visszatérő vásárlók. Ha autószervized, azok, akik valamiért hozzád járnak, vagy szeretnéd, hogy hozzád járjanak.
Hogyan építhetek listát? Lépésről lépésre!
Ez a kedvencem. Bármilyen weboldalépítőt vagy webshopmotort használsz, már most kapcsold be a hírlevél feliratkozók gyűjtése opciót, mielőtt tovább olvasol. Ezzel az első lépést meg is tetted. A webáruházakban leggyakoribb feliratkoztatási helyek a vásárlási folyamatban, az értesítés kérésekor, a regisztrációkor és valamilyen előnyért cserébe vannak. Nézd meg, hogy nálad ezek közül melyik van meg, ha egyik sem, vagy azt se tudod, hol kell nézni, a lenti formon keress azonnal.
Csak online építhetek listát?
Dehogy is! Az egyik legjobb listaépítő hely maga az üzlet, átvevőpont, recepció vagy a kiküldött csomag. Elég kitenni egy szépen megkomponált, QR kóddal ellátott plakátot, ami a feliratkozó oldaladra visz. Csiribú-csiribá, jönnek a feliratkozók. Jobban, mint hinnéd!
Vagy a csomagban elhelyezni egy kis kártyát, piaci standon, amilyen a vállalkozásod, azokon a pontokon.