Erről szól a minőségi, szakértő kontent, amit neked írtam a hírlevelezésről:
Ha nincs végtelen pénzed, a hírlevelezés az egyetlen megújuló marketing erőforrás, ami boldoggá tesz.
Kicsit bővebben. Egy vásárlót megszerezni eléggé strapás. Nagyon sok előkészület és pénz kifizetése után ott állsz a webáruházaddal, szépségszalonoddal, gyúrótermeddel, és csak a további költségek jönnek. Költesz a Google-nél, a Metánál. Jönnek a vásárlók, de idővel rájössz, hogy a visszatérő vásárlókért is fizetned kell. Ez nem túl hatékony módszer.
Pedig, ha vásárlás közben, vagy még előtte, az információgyűjtés szakaszában elkéred az emailcímét, onnantól akkor és azt kommunikálsz felé INGYEN, amit csak szeretnél. Nem csodálatos?
A strapás vásárlószerzés helyett miért nem kezdesz hírlevelezésbe?
Erre sajnos tudom a választ. Egy dolog gátol meg téged ebben, és ez az egy dolog nem külső tényező. Hanem az, hogy te magad utálod a hírleveket, ezért nem is szeretnél küldeni. Nem akarsz olyan lenni, mint a többi cég, aki hírlevelekkel bombáz. Oké, elfogadom.
Felteszek egy kérdést: szerinted létezik olyan vega szakács, aki isteni bélszínt készít? Nyilvánvalóan létezik. Ha ez a szakács levenné a bélszínt az étlapról, pusztán azért, mert ő nem szereti, többet keresne? Nyilvánvalóan nem. Hát hozzávetőlegesen ennyi az összefüggés a saját ízlésed és a működő üzleti modellek között.
Eddig mit tudunk?
- Hírlevelet küldeni nem cringe
- A saját magad ellensége vagy, ha nem teszed
- Mindennél olcsóbb csatorna