Erről szól a minőségi, szakértő kontent, amit neked írtam a hírlevelezésről:
Azt már biztosan tudod, hogy a hírlevél jelenleg az egyik legjobb megoldás a vásárlók elérésére és újravásároltatására. Nem kell őket üldözni hasonmás közönségeken keresztül a napi böngészésük közben, pénzért, amikor itt van neked a jól bevált hírlevél. Szinte INGYEN.
Ahhoz képest mindenképp ingyen, amennyibe egy retargeting vagy remarketing kampány kerül.
Miért olcsóbb a hírlevél rendszer?
Nagyon okos emberektől tanultam, hogy az emberi lustaság és a kényelem mindig első rendű motiváció lesz. Itt pontosan ezt fogjuk használni. Odaküldjük a megfelelő időben a megfelelő tartalmat a postafiókjába. Nem kell visszaemlékezni, hogy honnan vásárolta legutóbb a kutyakaját, a motorolajat vagy a kerékpáros cipőt. Melyik is volt az a cég azzal a jó kis meditációval, ami tavaly úgy bejött?
Egyszerűen elé tesszük a megoldást, és el sem hiszed, milyen arányban bejön. A legjobb, ha gondolkodnia sem kell, csak egyet kattintani. Ha olyan terméked vagy szolgáltatásod van, ahol a rendszeresség valamilyen módon megjelenik, ez a te utad.
Nem rendszeresen vásárolt terméket értékesítesz? Megoldás egy hírlevél rendszer!
Semmi gond. Kitaláljuk, mi az a kis plusz, amivel a korábbi vásárlóban pozitív érzéseket keltünk. Például használt autót árulsz. Te tudod, mikor kell majd rajta szervizeket végrehajtani. Semmi más dolgod nincs, mint egy baráti hangvételű levélben szólni neki, hogy ideje a következő szerviznek. Máris megvan a nexus, főleg, ha odaszúrsz neki egy 5-10 százalékos kupont egy lakhelyéhez viszonylag közeli megbízható szervizpartnerhez. Imádni fog? Igen! Vissza jön máskor is autót venni? Bizony ám. Amikor te visszaveszed, tudod, hogy szervizelte, persze, a jutalékelszámolásból :-).
Ilyesmiket szoktam kitalálni cégeknek. Holtidőben telefoglalom a szervizüket például.